Sami Järvinen talouspäälliköksi Kiinteistöosakeyhtiö Laakson yhteissairaalaan

KTM, Sami Järvinen on nimitetty Kiinteistöosakeyhtiö Laakson yhteissairaalan talouspäälliköksi syyskuun alusta alkaen. Järvinen tuo mukanaan muun muassa vahvan kokemuksen suuren rakennushankkeen ja kiinteistöosakeyhtiöiden talouden ohjaamisesta, kehittämisestä ja johtamisesta.  

Järvinen siirtyy Kiinteistöosakeyhtiö Laakson yhteissairaalaan Länsimetro Oy:stä. ”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Samin uudeksi talouspäälliköksemme. Sami oli luonnollinen valinta tehtävään, koska hänellä on suuren infrarakennushankkeen lisäksi kokemusta kiinteistöosakeyhtiöiden taloushallinnosta ja hän ymmärtää myös rakennustyömaan päivittäistä työskentelyä ja arkea”, kiinteistöosakeyhtiö Laakson yhteissairaalan toimitusjohtaja Marko Heino toteaa.

”On hienoa aloittaa työskentely Laakson yhteissairaalahankkeessa. On etuoikeus päästä mukaan hankkeeseen, jolla on suuri yhteiskunnallinen merkitys. Teen parhaani hankkeen ja yhtiön tavoitteiden saavuttamiseksi. Yhtiöllä on tärkeä tehtävä nyt toteutusvaiheessa ja myöhemmin kiinteistön omistajana. Odotan innolla, että pääsen edistämään tätä hanketta muiden asiantuntijoiden kanssa”, Sami Järvinen kertoo.