Yksi kaista poissa käytöstä Nordenskiöldinkadulla Lasten liikennekaupungin kohdalla – yötöitä 2.–5.8.

Teemme kaivuutöitä Nordenskiöldinkadulla Lasten liikennekaupungin kohdalla. Työn vuoksi yksi ajokaista on kerrallaan poissa käytöstä. Tällä hetkellä liikenne on yksikaistaista Mannerheimintien suuntaan.
Työskentelemme yöllä kello 02–05 tiistaina 2.8., torstaina 4.8. ja perjantaina 5.8. Yötyöt jatkuvat vielä tulevina viikkoina, ja kerromme niistä etukäteen. Työstä ei aiheudu normaalia kovempaa melua.
Työmaalla rakennetaan parhaillaan vesiputkia ja muuta kunnallistekniikkaa uusia sairaalarakennuksia varten. Uudet putket joudutaan vetämään Nordenskiöldinkadun ali yöaikaan, jolloin raitiovaunut eivät kulje.
Työskentely saattaa jatkua joinakin päivinä kello 05–07 paikoissa, joissa se ei häiritse raitiovaunuja.
Työmaa valmistuu elo-syyskuun aikana, ellei ilmaannu yllätyksiä.
Pahoittelemme häiriötä.